10 Şubat 2011 Perşembe

En büyük keyfim seyahat ve yemek

Hayattaki en büyük tutkum, zevkim seyahat etmek, yeni kültürler tanımak. Her yeni ülke, şehir bana çok şey katıyor. Çok mutlu, heyecanlı ve çok keyifli oluyorum. Seyahate çıkmadan önce, gideceğim şehirle ilgili bulabildiğim bütün kitapları, blogları okuyorum, haritalarını inceliyorum. Gitmek istediğim yerler hakkında bilgiler topluyorum. Orada kalacağım zamana göre, gideceğim yerleri belirliyorum. Özellikle müze gezmeyi çok seviyorum. Ülkelerin tarihleri, kültürleri, sanatları hakkında çok bilgi verici oluyorlar. Gideceğim müzelerin açık olduğu günleri, saatleri, varsa ücretsiz giriş zamanları hepsini önceden araştırıp öğreniyorum. Seyahat etmek kadar seyahati planlamak da benim için çok keyifli oluyor. O kadar araştırdığım, fotoğraflarda gördüğüm, haritalardan sokaklarında gezdiğim yerleri bulup görmek çok keyifli. Tabi ki gezmek her zaman maddi açıdan mümkün değil. Para kazanıp, biriktirip seyahat için harcamaya çalışıyorum. Ayrıca, başka zevklerim olan, değişik kültürlerin yemekleri, sergileri, tanıtımları kaçırmamaya çalıştığım şeyler oluyor.
 
Bu blog da yavaş yavaş gezdiğim yerleri, kültürleri ve değişik lezzetleri tanıtmaya çalışacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder