23 Şubat 2011 Çarşamba

Mehmet Yaşin hayranıyım..

Cnn Türk kanalının 'Yol Üstü Lezzet Durakları' programı, izlemekten en çok zevk aldığım, izlerken acıktığım, damak çatlatan lezzetleri görüp imrendiğim bir program. Sevgili Mehmet Yaşin kitaplarına, gazete yazılarına, programına hayran olduğum bir kişi. Özellikle Uzakname kitabı hem lezzetler, hem de gezi konusunda çok bilgilendirici bir kitap. Gittiği ülkeleri kendi ağzından okumak, o an ki duygularına ortak olabilmek çok keyifli. Kitaptan bir çok not alıp kendime yeni rotalar ekledim. Fakat tabi ki bu gezginliği, ben hobi olarak yaptığım için istediğim her şeyi hemen gerçekleştiremiyorum. Ama kitaptan okuduğum Viyana'da şinitzel yemek, Prag'da Kafka ve Mozart'ın peşine düşmek en yakın zamanda gerçekleştirmek istediğim hayaller.
Ülkemizin güzel ilçelerini, güzel lezzetlerini bizimle buluşturan sevgili Mehmet Yaşin'in programını izlemek benim gibi kilo problemi olan kişiler için belki zulüm olsa da, ben her an hayatın keyfini çıkarmak ve günlerimizi olabildiğince güzel geçirmek mantığıyla yaşadığım için programı kaçırmamaya çalışıyorum. Bütün  gezginlerin, lezzet ve seyahat tutkunu insanların eminim ki idolleri, onlar gibi olmak istedikleri kişiler vardır. Benim için Mehmet Yaşin bu konuda tek hayran olduğum kişidir. Programından ve kitaplarından bilgiler edinmeye, notlar almaya, onları gerçekleştirmeye çalışacağım. Sevgili Mehmet Yaşin iyi ki bu yolu seçmişsin kendine, iyi ki bizlere ışık tutuyorsun, iyi ki varsın..

1 yorum:

  1. Bu yazıdan sonra Mehmet Yaşin'den mail almak, yazımı beğendiğini okumak, benim için tarifi imkansız bir mutluluk oldu.

    YanıtlaSil